Wgłębnie o etapach strojenia

Strojenie
Różne etapy strojenia zależą od konfiguracji mechanicznej samochodu.
Należy pamiętać, że TuningBot oferuje kalibracje dla wszystkich rodzajów liczby oktanowej paliwa. Twoje pliki strojenia zostaną skalibrowane pod kątem żądanej jakości paliwa. Ta różnica w paliwie określi sposób tuningu samochodu. Paliwa o wyższej liczbie oktanowej wspierają lepsze przyspieszenie zapłonu, wyższy poziom doładowania i ubogą mieszankę powietrze-paliwo w porównaniu do niższej liczby oktanowej.

Strojenie etapu 1
Pliki tuningu etapu 1 zostały zaprojektowane w pojeździe ze sprzętem fabrycznym i bez części zamiennych. Wszystkie kalibracje na etapie 1 są opracowywane na dynamometrze 4WD, a dane są intensywnie i długoterminowo testowane, aby upewnić się, że modyfikacje są idealne. Nasze pliki tuningu etapu 1 zostały opracowane do użytku w samochodzie z oryginalnymi częściami. Inne etapy dostrajania wprowadzają części sprzętowe. Rozróżniamy moment obrotowy w plikach tuningowych dla samochodów z manualną i automatyczną skrzynią biegów. Szanujemy większość ograniczników ochrony komponentów, a funkcja zapobiegająca szarpaniu będzie również zachowana oryginalnie. Usuwamy niepotrzebne ograniczenia fabryczne dla pojazdów, które są obniżone lub ograniczenia, takie jak odcięcie paliwa i niepożądane ograniczenia momentu obrotowego. Ponowne mapowanie zostało zaprojektowane ze zoptymalizowanymi celami zapłonu, doładowania i zużycia paliwa, aby zwiększyć wydajność i szybkość reakcji w pojeździe wyposażonym głównie w podstawowy sprzęt. Nasze pliki tuningowe dla modeli sportowych zostaną skalibrowane standardowo dla RON 98. Normalne modele z silnikiem benzynowym są skalibrowane standardowo dla RON 95

 

Strojenie premium (lub strojenie etapu 2)
Pliki tuningu plików etapu 2 są opracowywane dla silników z niewielkimi modyfikacjami wlotu i wydechu, co czyni je krokiem naprzód w zakresie etapów strojenia. Przykłady zmienianego sprzętu obejmują między innymi chłodnicę powietrza doładowującego, rury spustowe, koty sportowe itp.

 

Tuning premium (lub tuning etapu 2 dla silnika benzynowego)
Wszystkie pliki strojenia Stage 2 są skalibrowane dla standardowych wysokich wartości oktanowych. RON 98-102 Przykład części: Większy intercooler, rura spustowa, sportowy układ wydechowy, wlot powietrza

 

Tuning premium (lub tuning Stage 2 dla silnika wysokoprężnego)
Przykład części: Większy intercooler, rura spustowa, sportowy wydech, wlot powietrza i usuwanie filtra DPF

 

Niestandardowe strojenie przed immunizacją (lub strojenie na etapie 3)
Pliki strojenia plików Stage 3 zostały opracowane z myślą o maksymalnej mocy. Usuwamy wszystkie ograniczenia z ECU i zmieniamy części na takie, które mogą wytrzymać dodatkowy stres. Jeśli w samochodzie są zainstalowane różne części zamienne na rynku wtórnym, możliwe są różne konfiguracje. Dla prawidłowego dostrojenia etapu 3 ważne jest, aby klient zapewniał pełne dzienniki danych. Jeśli chcesz korzystać z plików dostrajania na etapie 3, ważne jest, aby mieć wszystkie niezbędne narzędzia i wiedzę lub wiodących w branży ekspertów, którzy Cię poprowadzą. Jeśli nie, możesz uszkodzić silnik nie do naprawienia. Konieczne może być dokładne dostrojenie na krętej drodze.

 

Niestandardowe strojenie wcześniej (lub strojenie etapu 3 dla silnika benzynowego)
Przykład części: większa turbosprężarka, intercooler, rura spustowa, koty wyścigowe, pompa paliwa, wtryskiwacze, zawory dolotowe i wydechowe, sprężyny, większy czujnik MAF lub MAP, sprzęgło wyścigowe…

Custom tuning custom (lub silnik diesla Stage 3)
Przykład części: Większa turbosprężarka, intercooler, rura spustowa, asy, pompa paliwa, wtryskiwacze, większy czujnik MAF lub MAP, sprzęgło wyścigowe i więcej.

System status: Online
Engineer: Online
Realizacja: do 30 minut