Profesjonalne mapowanie / strojenie ECU
Eco Tuning, Etap1 , Etap2 , Premium czy Premium Custom?
Podczas produkcji pojazdów na wiele różnych rynków, producenci samochodów muszą stawić czoła wielu ograniczeniom opartym na klimacie regionu, przepisach dotyczących emisji i jakości paliwa. W rezultacie ustawienia tuningu są stosunkowo ustandaryzowane, co ogranicza prawdziwy potencjał Twojego samochodu.
Ponowne mapowanie pozwala naszemu zespołowi bezpiecznie zyskać moc i moment obrotowy, poprawić właściwości jezdne oraz zwiększyć oszczędność paliwa zarówno w silnikach Diesla, jak i benzynowych. Dzięki ogromnemu doświadczeniu naszego zespołu w tuningu samochodów i dbałości o najdrobniejsze szczegóły, nasze remapowania ECU dają realne wyniki, które są po prostu bezkonkurencyjne. W Tuningbot możesz spodziewać się niestandardowego dostosowania do specyfikacji Twojego samochodu, zapewniającego większą moc lub maksymalizującego zużycie paliwa.
Chcesz zaoszczędzić na rosnących cenach paliw? Nasza usługa mapowania Eco Tuning jest dla Ciebie!
Dzięki oszczędności zużycia paliwa nawet o 20%, zmiana mapowania oszczędności pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze za każdym razem, gdy jedziesz. Jeśli pokonasz duże odległości samochodem, zmiana ekonomiczna zwróci się, zanim się zorientujesz.
Zauważysz również niewielką poprawę mocy i momentu obrotowego.
Czego możesz się spodziewać po tuningu? Do 35% większa moc i moment obrotowy, do 20% niższe zużycie paliwa, płynniejsza jazda, lepsza reakcja przepustnicy, ulepszone przyspieszenie / bezpieczniejsze wyprzedzanie, obniżenie śladu węglowego, większy moment obrotowy do holowania przyczepy lub przyczepy kempingowej
METODA TUNINGBOTA
Działanie silnika spalinowego zależy od trzech głównych czynników: ilości paliwa, ilości tlenu i czasu zapłonu. Te trzy elementy muszą ze sobą współpracować i wzajemnie się uzupełniać, aby silnik działał tak, jak powinien, a ich współpraca jest kontrolowana przez elektroniczny system zarządzania silnikiem. Dostosowuje każdy z tych czynników, aby się wzajemnie uzupełniały, a także konfiguruje szereg filtrów i ograniczników w celu uzyskania właściwych informacji oraz zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności. To, co robimy z twoim silnikiem, to usprawnienie procesu spalania, a tym samym zwiększenie wydajności silnika. Wszystkie modyfikacje, które wykonujemy, oparte są na pomiarach w czasie rzeczywistym, drobiazgowych obliczeniach oraz licznych testach i rejestrowaniu danych, co oznacza, że nie zgadujemy ani nie ryzykujemy, zwiększając wartości ciśnienia turbodoładowania lub wtrysku. Dokonując modyfikacji, postępujemy zgodnie z architekturą OEM (Original Equipment Manufacturer) i utrzymujemy ten sam poziom jakości i niezawodności, zapewniając jednocześnie lepszą wydajność. Po modyfikacjach tuningowych Tuningbot Twój silnik będzie miał większą moc i większy moment obrotowy, a zauważysz to, gdy tylko wyjdziesz z naszego warsztatu. Zwiększony moment obrotowy zapewnia zauważalnie wyższą wydajność i płynniejszą jazdę w codziennych warunkach.
Stosunek powietrze / paliwo / Lambda
Prawidłowy stosunek mieszanki powietrza i paliwa jest zawsze mierzony przed strojeniem. Następnie modyfikujemy wartości i wykonujemy dodatkowe pomiary za pomocą naszego urządzenia do rejestracji danych, aby upewnić się, że proporcje powietrza i paliwa są idealne. Odmienna wartość lambda wynikająca z problemu mechanicznego w konkretnym samochodzie lub błąd w ponownym mapowaniu może mieć katastrofalne konsekwencje.
Temperatura powietrza wlotowego
Podczas rejestrowania danych mierzymy temperaturę powietrza dolotowego. Jest to jeden ze sposobów sprawdzenia, czy nasza modyfikacja jest bezpieczna dla twojego silnika. Niektórzy klienci zainstalowali nawet nieprawidłowe filtry wtórnego powietrza wlotowego na niewłaściwym miejscu, zasilając w ten sposób powietrze, które jest cieplejsze niż powinno, i powodując gwałtowny spadek wydajności oraz nieuzasadnione i niebezpiecznie wysokie temperatury wewnątrz silnika.
Temperatury oleju / paliwa / płynu chłodzącego
Utrzymywanie tych temperatur na optymalnym poziomie to kolejny znak, że nasze modyfikacje są bezpieczne dla twojego samochodu. Dlatego są mierzone podczas rejestrowania danych.
Optymalizacja czasu zapłonu dla silników benzynowych
Podczas dostrajania silników benzynowych, oprócz zwiększenia ciśnienia doładowania i wtrysku, dostosowujemy również zapłon, przyspieszając go lub zwalniając w razie potrzeby. Zmiany, które wprowadzamy podczas strojenia, mają znaczący wpływ na spalanie, a to wymaga regulacji czasu zapłonu. Prawidłowe ustawienie zapłonu zapewnia bardziej wydajne spalanie oraz większą moc i moment obrotowy. Ta optymalizacja przynosi również korzyści układowi wydechowemu i turbosprężarce oraz kontroluje wybuchy w silniku. Nieefektywne spalanie jest główną przyczyną uszkodzeń silnika w silnikach benzynowych. Dlatego upewniamy się, że modyfikujemy rozrząd zapłonu i udoskonalamy go, sprawdzając wielokrotnie pracę silnika podczas naszych rejestrów danych.
Niektórzy tunery grają, dodając pewien procent ciśnienia doładowania i paliwa bez dostosowywania ich do siebie lub dokładnie testując przed i po strojeniu, lub po prostu kupują gotowe oprogramowanie w Internecie, ale nie jest to zalecane. Niezwykle ważne jest, aby wiedzieć, jak działa silnik i jaki rodzaj konfiguracji mają ścieżki paliwa, powietrza i zapłonu. Wielu klientów uważa, że jeśli zauważą wzrost mocy po dostrojeniu, to dobrze wykonana robota. Jednak samo posiadanie większej mocy nie oznacza optymalnego dostrojenia silnika. W większości przypadków spowoduje to zmiany całkowicie nielogiczne w porównaniu z konfiguracją OEM, często nieefektywne, a czasem nawet szkodliwe dla silnika. Aby temu zapobiec, rejestrujemy dane. Rejestrowanie danych odbywa się podczas modyfikacji oprogramowania i obejmuje pomiar stosunku powietrza / paliwa, wartości turbo, zapłonu i różnych temperatur i jest praktycznie niezastąpiony, jeśli chcesz mieć bezpieczny i niezawodny samochód po tuningu.
Turbo
Żądane i faktycznie dostarczone ulepszenie może się różnić, dlatego mierzymy go, aby uzyskać prawidłowe informacje. Następnie wykonujemy modyfikację i sprawdzamy, czy rzeczywista operacja jest taka, jak powinna. Każdy system turbo podlega zużyciu, które może wpływać na jego działanie, dlatego nie należy go w żaden sposób regulować bez posiadania wszystkich informacji o tym konkretnym samochodzie. Wiele tunerów często podnosi ciśnienie doładowania do niepotrzebnie wysokich poziomów, szczególnie w silnikach Diesla,
2021 - 2023 Digi-Soft Power Sp. z.o.o