Usuwanie AdBlue / Scr

Wraz ze wzrostem liczby samochodów wyposażonych w tę opcję w celu uzyskania redukcji emisji NOx, a także ze względu na to, że są one tak drogie w utrzymaniu przez właścicieli samochodów, oraz ze wzrostem liczby klientów żądających, postanowiliśmy dodać tę usługę.
Lista aktualnie obsługiwanych samochodów:

ALEXANDER DENNIS

    CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

ASTRA

    BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.

BMC

    CUMMINS CM850 - BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
    CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

BMW

    BOSCH EDC17_C41 - CZUJNIKI NOX I POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17_C50 - CZUJNIKI NOX I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    BOSCH EDC17_C56 - WTYCZKA SCR ZOSTAŁA ODŁĄCZONA. POTRZEBUJESZ POTRZEBNEJ REKRUTACJI. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17_CP09 - POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17_CP45 - POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17_CP49 - POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

RYŚ AMERYKAŃSKI

    BOSCH DCU17CV51 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE UNIT / PUMP!

CAMC

    BOSCH EDC17CV44 - ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

CASE

    BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    BOSCH EDC17_C49 - ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    BOSCH EDC17CV41 - ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

CHELLENGER
    BOSCH EDC17_CV54. POMPA ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ

Chevrolet

    BOSCH EDC17_CP18 - ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17_CP47 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Citroen

    BOSCH EDC17_C10 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
    BOSCH EDC17_C60 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
    DELPHI DCM6.2 -

Claas

    BOSCH EDC17CV41 -
    TEMIC PLD2 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    TEMIC ACM - * WAŻNE * ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!

DACIA

    BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.

DAF

    BOSCH EAS (DELPHI DMCI) - NALEŻY ODŁĄCZYĆ CZUJNIKI POMPY, ZBIORNIKA I NOX
    DELPHI DMCI - BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. BETA - ŚWIATŁO JEST WŁĄCZONE NA DASH
    DELPHI ETC3 - WTYCZKA POMPY MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
    MOTOROLA CM850 - NALEŻY USUNĄĆ BEZPIECZNIK SCR.

Deutz

    BOSCH EDC17CV52 - MODUŁ ADBLUE, POMPA I ZBIORNIK MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    BOSCH EDC17CV56 - ADBLUE ECU MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Dingo

    BOSCH EDC17CV52 - ADBLUE ECU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!

DODGE

    BOSCH EDC17C79 / EDC17_C79 - DODATKOWE CZUJNIKI ECU I NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Doosan

    BOSCH EDC17CV41 - ADBLUE ECU MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    CAT ADEM5 - ADBLUE ECU NALEŻY ODŁĄCZYĆ!

FAW

    BOSCH EDC17CV44 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.

Fendt

    BOSCH EDC17CV52 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE JEDNOSTKĘ I POMPĘ!
    BOSCH EDC17CV56 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

FIAT

    BOSCH EDC17C49 - DODATKOWE CZUJNIKI ECU I NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

FORD

    BOSCH EDC17_C10 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
    BOSCH EDC17_CP05 -
    CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    SIEMENS SID209 - ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
    SIEMENS SID211 -

Halcon

    PERKINS * BETA *

Hino

    DENSO SH7058 - BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.

HOWO

    DENSO - BETA. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.

Hyundai

    CUMMINS CM2350 - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    BOSCH EDC17_C57

Isuzu

    BOSCH EDC7CV41 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE

Iveco

    BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17C49 - DODATKOWE CZUJNIKI ECU I NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17CV41 - ADBLUE ECU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
    BOSCH EDC17CP52 -
    CUMMINS CM2150E - ECU OCZYSZCZANIA NALEŻY ODŁĄCZYĆ!

Jaguar

    BOSCH EDC17CP55 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH MEDC17.9 - CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

JCB

    BOSCH EDC17CV41 -
    BOSCH EDC17CV44 -
    BOSCH EDC17CV54 -

Jeep

    BOSCH EDC17_C79 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

John Deere

    PHOENIX L3X - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! BETA
    PHOENIX L2x - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE * BETA *

Kamaz

    CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

Kenworth

    CUMMINS CM2250. ECU OCZYSZCZANIA NALEŻY ODŁĄCZYĆ!

King Long

    CUMMINS CM850

Kubota

    DENSO

Land Rover

    BOSCH EDC17CP55 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH MEDC17.9 - CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Laverda

    BOSCH EDC17CV44 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17CV54 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

MAN

    BOSCH EDC7C32 - ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. OSTRZEŻENIE


    BOSCH EDC7C32 - ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. OSTRZEŻENIE - DASH WYMAGA NAGRYWANIA.
    BOSCH EDC7C32 - ROZWIĄZANIE VDF.
    BOSCH EDC17CV42 - ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.

Massey Ferguson

    BOSCH EDC17CV41 -
    BOSCH EDC17CV44 -
    BOSCH EDC17CV54 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE JEDNOSTKĘ I POMPĘ.

Maz

    TEMIC PLD EU4 / EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTYK Z MODUŁU ADBLUE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Maserati

    BOSCH EDC17_C79 -

Mazda

    DENSO - ADBLUE ECU (W POBLIŻU RUR WYDECHOWYCH LUB POD SIEDZENIEM KIEROWCY) I BEZPIECZNIK SCR MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.

Mercedes

    BOSCH EDC17C66 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17CP10 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17CP46 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17CP57 - ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
    DELPHI CRD3 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
    BOSCH MD1CP001 - * WAŻNE * MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!

Ciężarówka Mercedes

    TEMIC PLD EU4 / EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTYK Z MODUŁU ADBLUE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    TEMIC PLD2 EU5 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    TEMIC ACM - ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

Mitsubishi

    BOSCH EDC16C31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
    BOSCH EDC17CP15 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17C49 -
    BOSCH EDC17CP52 -
    TEMIC ACM - ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.

New Holland

    BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17CV41 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.

Nissan

    BOSCH EDC17_C45 - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
    BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.

Ciężarówka Nissan

    TRW EMS2 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNY BEZPIECZNIK LUB WTRYSK SCR.
    MOTOROLA CM850 - BEZPIECZNY BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.

Opel

    BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.

Peugeot

    BOSCH EDC17_C10 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
    BOSCH EDC17_C60 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
    DELPHI DCM6.2 -

Ponsse

    TEMIC PLD2 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Porsche

    BOSCH EDC17_CP44 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.

Renault

    BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.
    SIEMENS SID310 -

Renault Trucks

    TRW EMS2 EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNIK SCR LUB WTRYSK SCR.

Scania

    MOTOROLA EMS S6 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNIK SCR / POMPA / ZBIORNIK.

Solaris

    CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!

Steyr

    BOSCH EDC17CV41 -

Tigercat

    BOSCH EDC7UC31 -
    BOSCH EDC17CV41 - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE

Toyota

    DELPHI DCM6.2 - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE

VAG

    BOSCH EDC17_C46 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17_C54 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17C64 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17C74 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17CP74 -
    BOSCH EDC17_CP14 -
    BOSCH EDC17_CP20 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17_CP24 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17_CP44 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
    BOSCH EDC17_CP54
    BOSCH MD1_CP014 - * WAŻNE * ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
    DELPHI DCM6.2 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.

Valtra

    BOSCH EDC17CV41 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17CV44 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
    BOSCH EDC17CV54 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Volkswagen Trucks

    CUMMINS CM2150E - USUŃ BEZPIECZNIKI SCR!

Volvo Trucks

    TRW EMS2 EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNIK SCR LUB WTRYSK SCR

System status: Offline
Engineer: Offline