Usuwanie AdBlue / Scr
Wraz ze wzrostem liczby samochodów wyposażonych w tę opcję w celu uzyskania redukcji emisji NOx, a także ze względu na to, że są one tak drogie w utrzymaniu przez właścicieli samochodów, oraz ze wzrostem liczby klientów żądających, postanowiliśmy dodać tę usługę.
Lista aktualnie obsługiwanych samochodów:
ALEXANDER DENNIS
CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
ASTRA
BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BMC
CUMMINS CM850 - BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BMW
BOSCH EDC17_C41 - CZUJNIKI NOX I POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C50 - CZUJNIKI NOX I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C56 - WTYCZKA SCR ZOSTAŁA ODŁĄCZONA. POTRZEBUJESZ POTRZEBNEJ REKRUTACJI. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP09 - POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP45 - POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP49 - POMPA MOŻNA ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
RYŚ AMERYKAŃSKI
BOSCH DCU17CV51 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE UNIT / PUMP!
CAMC
BOSCH EDC17CV44 - ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
CASE
BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C49 - ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV41 - ADBLUE ECU I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
CHELLENGER
BOSCH EDC17_CV54. POMPA ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ
Chevrolet
BOSCH EDC17_CP18 - ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP47 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Citroen
BOSCH EDC17_C10 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
BOSCH EDC17_C60 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
DELPHI DCM6.2 -
Claas
BOSCH EDC17CV41 -
TEMIC PLD2 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
TEMIC ACM - * WAŻNE * ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA!
DACIA
BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.
DAF
BOSCH EAS (DELPHI DMCI) - NALEŻY ODŁĄCZYĆ CZUJNIKI POMPY, ZBIORNIKA I NOX
DELPHI DMCI - BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. BETA - ŚWIATŁO JEST WŁĄCZONE NA DASH
DELPHI ETC3 - WTYCZKA POMPY MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
MOTOROLA CM850 - NALEŻY USUNĄĆ BEZPIECZNIK SCR.
Deutz
BOSCH EDC17CV52 - MODUŁ ADBLUE, POMPA I ZBIORNIK MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CV56 - ADBLUE ECU MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Dingo
BOSCH EDC17CV52 - ADBLUE ECU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DODGE
BOSCH EDC17C79 / EDC17_C79 - DODATKOWE CZUJNIKI ECU I NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Doosan
BOSCH EDC17CV41 - ADBLUE ECU MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
CAT ADEM5 - ADBLUE ECU NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
FAW
BOSCH EDC17CV44 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Fendt
BOSCH EDC17CV52 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE JEDNOSTKĘ I POMPĘ!
BOSCH EDC17CV56 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
FIAT
BOSCH EDC17C49 - DODATKOWE CZUJNIKI ECU I NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
FORD
BOSCH EDC17_C10 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
BOSCH EDC17_CP05 -
CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, JEDNOSTKA ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SID209 - ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
SIEMENS SID211 -
Halcon
PERKINS * BETA *
Hino
DENSO SH7058 - BEZPIECZNIK SCR MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
HOWO
DENSO - BETA. ADBLUE JEDNOSTKA I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Hyundai
CUMMINS CM2350 - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C57
Isuzu
BOSCH EDC7CV41 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE
Iveco
BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C49 - DODATKOWE CZUJNIKI ECU I NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV41 - ADBLUE ECU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
BOSCH EDC17CP52 -
CUMMINS CM2150E - ECU OCZYSZCZANIA NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
Jaguar
BOSCH EDC17CP55 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH MEDC17.9 - CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
JCB
BOSCH EDC17CV41 -
BOSCH EDC17CV44 -
BOSCH EDC17CV54 -
Jeep
BOSCH EDC17_C79 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
John Deere
PHOENIX L3X - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! BETA
PHOENIX L2x - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE * BETA *
Kamaz
CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Kenworth
CUMMINS CM2250. ECU OCZYSZCZANIA NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
King Long
CUMMINS CM850
Kubota
DENSO
Land Rover
BOSCH EDC17CP55 - CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH MEDC17.9 - CZUJNIKÓW NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Laverda
BOSCH EDC17CV44 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV54 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
MAN
BOSCH EDC7C32 - ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. OSTRZEŻENIE
BOSCH EDC7C32 - ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. OSTRZEŻENIE - DASH WYMAGA NAGRYWANIA.
BOSCH EDC7C32 - ROZWIĄZANIE VDF.
BOSCH EDC17CV42 - ADBLUE ECU / BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Massey Ferguson
BOSCH EDC17CV41 -
BOSCH EDC17CV44 -
BOSCH EDC17CV54 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE JEDNOSTKĘ I POMPĘ.
Maz
TEMIC PLD EU4 / EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTYK Z MODUŁU ADBLUE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Maserati
BOSCH EDC17_C79 -
Mazda
DENSO - ADBLUE ECU (W POBLIŻU RUR WYDECHOWYCH LUB POD SIEDZENIEM KIEROWCY) I BEZPIECZNIK SCR MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Mercedes
BOSCH EDC17C66 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17CP10 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17CP46 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CP57 - ADBLUE ECU I CZUJNIKÓW NOx MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI CRD3 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
BOSCH MD1CP001 - * WAŻNE * MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Ciężarówka Mercedes
TEMIC PLD EU4 / EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ WTYK Z MODUŁU ADBLUE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
TEMIC PLD2 EU5 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE NALEŻY ODŁĄCZYĆ. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
TEMIC ACM - ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Mitsubishi
BOSCH EDC16C31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
BOSCH EDC17CP15 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C49 -
BOSCH EDC17CP52 -
TEMIC ACM - ADBLUE POMPA MUSI BYĆ ODŁĄCZONA.
New Holland
BOSCH EDC7UC31 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV41 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Nissan
BOSCH EDC17_C45 - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.
Ciężarówka Nissan
TRW EMS2 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNY BEZPIECZNIK LUB WTRYSK SCR.
MOTOROLA CM850 - BEZPIECZNY BEZPIECZNIK MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Opel
BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.
Peugeot
BOSCH EDC17_C10 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
BOSCH EDC17_C60 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ ADBLUE ECU I POMPĘ!
DELPHI DCM6.2 -
Ponsse
TEMIC PLD2 - WTYCZKA Z MODUŁU ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONA. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Porsche
BOSCH EDC17_CP44 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
Renault
BOSCH EDC17_C84 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ JEDNOSTKĘ I POMPĘ ADBLUE.
SIEMENS SID310 -
Renault Trucks
TRW EMS2 EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNIK SCR LUB WTRYSK SCR.
Scania
MOTOROLA EMS S6 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNIK SCR / POMPA / ZBIORNIK.
Solaris
CUMMINS CM2150E - BEZPIECZNIKI SCR I NOX / PRZEKAŹNIKI, MODUŁ ADBLUE I CZUJNIKI NOX MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Steyr
BOSCH EDC17CV41 -
Tigercat
BOSCH EDC7UC31 -
BOSCH EDC17CV41 - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Toyota
DELPHI DCM6.2 - ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
VAG
BOSCH EDC17_C46 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_C54 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17C64 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17C74 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17CP74 -
BOSCH EDC17_CP14 -
BOSCH EDC17_CP20 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_CP24 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_CP44 - CZUJNIKI NOX MOŻNA ODŁĄCZYĆ.
BOSCH EDC17_CP54
BOSCH MD1_CP014 - * WAŻNE * ZESPÓŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM6.2 - MODUŁ ADBLUE I POMPA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Valtra
BOSCH EDC17CV41 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV44 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV54 - MODUŁ ADBLUE MUSI BYĆ ODŁĄCZONY. CZUJNIKI NOx MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Volkswagen Trucks
CUMMINS CM2150E - USUŃ BEZPIECZNIKI SCR!
Volvo Trucks
TRW EMS2 EU5 - NALEŻY ODŁĄCZYĆ BEZPIECZNIK SCR LUB WTRYSK SCR
2021 - 2023 Digi-Soft Power Sp. z.o.o