Dzisiaj udostępniamy nowe pliki ustawień drugiej generacji, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości kalibracji w ECU DELPHI DCM7.1 , zainstalowanych w pojazdach PSA i Toyota, w silnikach wysokoprężnych 2.0 / 2.2L L4.
Umożliwiamy Ci pracę nad bardziej efektywnymi operacjami dostrajania, rozszerzając zakres działań do 76 map zarządzania parametrami silnika z OPCJAMI (usuwanie AdBlue, usuwanie DPF, całkowite usuwanie zaworu EGR) do naprawy pojazdów i wiele więcej. Oprogramowanie Race Evo dołącza do narzędzi diagnostycznych używanych już w warsztatach, umożliwiając operatorowi przeprowadzanie ukierunkowanych operacji na poszczególnych kodach usterek przechowywanych w jednostce sterującej silnika, zmniejszając czas i koszty interwencji. „Opcje” dodatkowo dostosowują obsługę napędu i działają w centrum problemu, pomagając profesjonalistom w selektywnym działaniu tylko wtedy, gdy jest to potrzebne, w niektórych przypadkach nawet unikając wymiany całego pakietu komponentów przez klientów końcowych.
PODSTAWOWA STRUKTURA PLIKU USTAWIEŃ DLA ECU DELPHI DCM7.1
- Kropka
- Iniekcja
- Ciśnienie w szynie
- Moment obrotowy
- Obliczanie masy powietrza
- Zwiększ ciśnienie
- Moc
- Ochrona silnika
- Opcje
WIDOK OPROGRAMOWANIA RACE EVO
