DZIĘKI NOWYM TRASDATA MOŻESZ TERAZ PRACOWAĆ NA WSZYSTKICH WCZEŚNIEJ ZABLOKOWANYCH ME17.3.0 I EDC17C69 ECUS
STROJENIE ME17.3.0 I EDC17C69 ECUS JEST TERAZ PONOWNIE MOŻLIWE DZIĘKI NAJNOWSZEJ WERSJI DIMSPORT .
Dzięki New Trasdata możesz teraz również czytać i pisać warianty BOSCH Ecu po 2020 roku grupy FCA (TPROT14.00.03).
Dzięki przezwyciężeniu ochrony strojenia BOSCH ME17.3.0 i EDC17C69 ecu, które były niedostępne przez aktualizacje rozpoczęte w 2020 roku, możesz teraz dostać się do rdzenia zarządzania parametrami silnika , pracując z godnym zaufania TRYBEM BENCH .
Stałe zaangażowanie Dimsport jest widoczne w opracowywaniu coraz bardziej zaawansowanych wydań w celu zwiększenia możliwości dla tunerów.
Dzięki platformie rekalibracyjnej Dimsport masz ponad 170 000 plików ustawień i szeroką gamę stale rozwijanych aplikacji, które działają najlepiej w większości pojazdów na rynku.
Dzięki tej wersji obejmującej jednostki sterujące BOSCH ME17.3.0 i EDC17C69 , w wariantach oprogramowania po 2020 roku, będziesz mógł obsługiwać różne pojazdy, takie jak:
- Iveco Daily MY 2020 > 2,3 l diesel
- Alfa Romeo Giulia MY 2020 > 2.2L diesel
- Fiat 500 L MY 2020 > 1.6L MJET2 diesel
- Fiat 500 X MY 2020 > 1.6L MJET2 diesel
- Jeep Compass MY 2020 > 1.6 MJET2 diesel
- Jeep Renegade MY 2020 > 1.6 MJET2 diesel
- Abarth 595 MY 2020 > Yamaha Factory Edition 1.4L TJET benzyna
- Abarth 695 MY 2020 > 1.4 TJET benzyna