BMW S1000 RR MY20-22: DZIĘKI NOWYM DANYCH TRASDANY MOŻESZ TERAZ PRACOWAĆ W TRYBIE ŁAWKOWYM NA WCZEŚNIEJ ZABLOKOWANYM ME17.2.42 ECUS.

TERAZ MOŻESZ PRACOWAĆ NA WCZEŚNIEJ ZABLOKOWANYM ECU BOSCH ME17.2.42 DZIĘKI KOLEJNEMU OPRACOWANIU NEW TRASDATA W ŚWIECIE DWÓCH KÓŁEK.

Dzięki najnowszej aktualizacji wtyczki 1254 , będziesz mógł pracować całkowicie bezpiecznie, w trybie BENCH , na systemach BOSCHME17.2.42 zainstalowanych w BMW S1000 RR MY 20-22.

Dzięki ciągłemu zaangażowaniu firmy Dismport w znajdowanie coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań, ochrona TPROT14.00.03 w systemach BOSCH ME17.2.42 po 2020   roku nie będzie już stanowić problemu.

Dzięki tej nowej wersji Dimsport oferuje możliwość łatwej i bezpiecznej pracy na najnowszej wersji BMW S1000 RR MY 20-22.

Korzystając z oprogramowania do mapowania Race Evo , będziesz w stanie zarządzać parametrami silnika w celu uzyskania optymalnej wydajności i płynniejszego dostarczania mocy.

Odnów i poszerz swoją ofertę tuningową o aplikacje BMW i rozwiń swój biznes w motocyklowym świecie!

NIE TYLKO BMW S1000RR

Nowa odsłona Dimsport obejmująca ECU BOSCH ME17.2.42 w wariantach oprogramowania od 2020 do 2022 roku umożliwi Państwu działanie na:

 

  • BMW MOTORRAD S1000 XR/RR 20->22
  • BMW MOTORRAD R NineT MY20->22
  • BMW MOTORRAD R 1250 GS/R/RS/RT MY20->22
System status: Offline
Engineer: Offline